Wat is een Ebike Delivery Nederland Servicepunt?
Als Ebike Delivery Nederland Servicepunt ontvangt u klanten van Ebike Delivery, die naar u worden doorgestuurd voor reparatie en/of onderhoud. In overleg is er een afspraak te maken dat u de nieuw bestelde fiets bij klant aflevert, voordeel voor u is dat je meteen een 1e contact moment hebt met klant. En u ontvangt van ons een provisie voor de levering. Als Ebike Delivery Servicepunt krijgt u contact met nieuwe, veelal zakelijke, klanten!

Wat vragen wij van u?
Als Ebike Delivery Servicepunt dient u te beschikken over een mobiele werkplaats (fietsen maker aan huis) of een vaste en volledig ingerichte werkplaats en kennis van fietsreparatie op het niveau van E-bike Specialist en bied de mogelijkheid voor haal en breng service.

Als we een lead doorsturen is het belangrijk die z.s.m. op te volgen door een afspraak te maken.

Voorwaarden
Als Ebike Delivery Servicepunt rekent u onze contract klanten niet zelf af. Maar declareert u deze in overleg bij Ebike Delivery Nederland. Wij vergoeden vervolgens uw arbeidstijd en gebruikte onderdelen tegen gemiddeld reparatie uurtarief.

Klanten die de fiets zelf hebben aangeschaft regelt uw zelf de betaling, m.u.v. garantie reparaties.

U wordt Ebike Delivery Servicepunt voor onbepaalde tijd. U kunt de samenwerking op ieder gewenst moment nagenoeg direct en eenzijdig opzeggen. Voor het Ebike Delivery Servicepunt wordt een schriftelijke deelname-overeenkomst opgemaakt.

Deelnamekosten

  • Geen deelnamekosten.
  • Nieuwe zakelijke, klanten (veel rijders).
  • Extra inkomsten zonder risico’s.
  • Verbetering van uw werkplaatsrendement
  • Vermelding van uw bedrijf op de website van Ebike Delivery

Wij selecteren onze Servicepunten op basis van kwaliteit van de dienstverlening, locatie en duurzame visie.

Vul het contactformulier in voor meer informatie.